Sacred Wiki
Advertisement
Tchórzliwy Pies
Shot0115.jpg
Zleceniodawca:
Orc6.png
Orkijski Klient
Typ: Eskorta
Trudność: Mała
Miejsce: Khorad-Nur,Pustynia.

Tchórzliwy pies - zadanie poboczne z Khorad-Nur dostępne jedynie po wykonaniu zadania Obozowisko Nieumarłych podobnie jak reszta zadań z Khorad-Nur (nie licząc "Osamotniony pirat").

Zadanie[]

Gracz musi udać się do Nomad-Nur a następnie odeskortować z niego orka z powrotem do Khorad-Nur. Zadanie można wykonać wraz z zadaniem Zwój z Mhic'Dar-Mon którego cel znajduje się w połowie drogi do Nomad-Nur.

Opis w grze[]

"Zrozpaczona orkowa kobieta poprosiła mnie, by sprowadzić z powrotem jej męża. Wygląda na to, że jest takim tchórzem, że nawet nie wyszedł z domu w Normad-Nur, kiedy miasto było atakowane przez hordy nieumarłych.

Sprowadzę do domu jego, albo przynajmniej jakiś symbol jego losu. O ile dawno już nie został zjedzony przez zombie, ani sam nie stał się jednym z nieumarłych.

Ten tchórzliwy pies nadal żyje. Co by ze mną było, gdyby nie ukrywanie się całe życie?

Dobrze, zabiorę go do domu.

Teraz orkowa kobieta odnajdzie spokój. Nie będzie już musiała się martwić o swojego męża, a teraz pewnie i tak jest mu lepiej, bo zdecydowanie trzymała go pod obcasem..."

Galeria[]

Advertisement