FANDOM

Sacred torpight

Silver Creek - to drugie miasto jakie spotykamy w grze Sacred (nie licząc demonicznej wiedźmy).

Położenie geograficzneEdytuj

Silver Creek jest w samym środku Ankarii. Sąsiaduje z Bellevue za rzeką na wschodzie. Zachód to las, a północ polany, w którym środku stoi gospoda. Przez rzekę jest most prowadzący do Bellevue pilnowany przez  Sierżanta Flaviusa. Do Braverock i Bravesbury dojdzie się północną ścierzką, a do Porto Vallum drogą zachodnią.

Życie mieszkańców i gospodarkaEdytuj

Dwie stare osady: Bellevue i Silver Creek mają licznych chłopów hodujących zwierzęta i uprawiających pola. Oprócz tego Silver Creek słynie z handlu srebrem i jego wydobycia z miejscowych jaskiń, choć w czasie akcji Sacred  są zajęte przez bandytów i dzikie zwierzęta. w miasteczku kupiec ma swój sklep, mistrz run Zaman zakład, a handlarz końmi stajnię. W gospodzie w centrum polan na północy znajdzie się kupca i mistrza run.

PrzeciwnicyEdytuj

W lasach na południu węszą wilki, zaś na zachodzie lasu bandyci i łowcy niewolników. Najliczniejszą grupę przeciwników stanowią hordy goblinów. Żyją na terenach wokół osady. Każdą próbę przebiegnięcia tego odcinka zniweczą szamani o mocy spięcia bohatera do ziemi, a liczna piechota okrąży zdobycz i zajmie się resztą. Najlepiej unikać szamanów. Najdalej na północnym zachodzie jest most do Porto Vallum, a przed nim orkowie.

MisjeEdytuj

Misje występujące w Silver Creek.

Poznani mieszkańcy (NPC)Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Po angielsku Silver Creek oznacza Srebrny Potok.

GaleriaEdytuj

Kliknij aby powiększyć