FANDOM

Sacred torpight Sac2torpight

"Notatka sporządzona przez Urisę 'N TachYon, w sprawie zastosowania klonowanych wojowników: Pierwsze próby w macierzy obronnej GT-AS 565 przebiegły nad wyraz pomyślnie. Rekombinacja DNA Smokojaszczurów Bojowych z niewolnicami z Elify skutkowała przez pewien czas powstawaniem wyjątkowo groźnych amazonek. Wojowniczek tych można używać w walce z trójwymiarowymi demonicznymi gigantami Worgarianami. Są też doskonałym odnawialnym źródłem zasobów bojowych.

Wzmocniony włóknami węglowymi kościec oraz organiczne neurowzmacniacze refleksu pozwalają na zastosowanie skutecznych technik walki wręcz. Po wyposażeniu w transmitery, pozwalające na komunikację z geostacjonarnymi satelitami, wojowniczki te okazały się być bardzo skutecznymi zabójczyniami, zdolnymi przyzywać z orbity wiązki energii poprzez komendę głosową, a także produkować tarcze ochronne.

Planuje się przeprowadzenie szkoleń, mających na celu stworzenie eskadry myśliwców międzygwiezdnych, pilotowanych przez te sklonowane wojowniczki. Dobrym miejscem byłby krążownik międzygwiezdny klasy Paladyn."

Serafie - sklonowani wojownicy powiązane ze Smokami stworzone przez nieznaną rasę i wypuszczone do Ankarii aby strzec ENergii T. Te mistyczne i anielskie stworzenia są najstarszymi mieszkańcami Ancarii.
Sera

CharakterystykaEdytuj

Serafia jest szybkim, eleganckim i akrobatycznym wojownikiem z mistycznej i technologicznej przyszłości. Te nieśmiertelne istoty zazwyczaj mają bardzo jasną skórę. Serafie imponują obserwatorom swoją elegancją i nieskazitelnym
S 08
wyglądem.
Surowe oczy bez źrenic, które wyrażają jej siłę charakteru i stanowczość, potrafią przeszyć ciemność. Jej złote włosy opadają na ramiona i podkreślają jej delikatną urodę.Celem życia Serafii jest niesienie pomocy mieszkańcom Ancarii.

HistoriaEdytuj

Serafię stworzyła nieznana rasa jako żołnierzy-klonów używanych m.in. do pilotowania statków lub walki ze swoimi wrogami. Po dostaniu się do Ankarii zostały wybrane przez Bogów, by chronić ją przed niebezpieczeństwami i katastrofami. Podążając za rozkazami przez eony, Serafie zaczęły przestawać interesować się osłanianiem świata przed chaosem. Ich własne potrzeby wysuwały się coraz bardziej i bardziej na pierwszy plan. Dzisiaj, tylko kilka pamięta swoje powołanie i kontynuuje bitwę o pokój i sprawiedliwość.
Ser

Uzbrojenie i walkaEdytuj

Serafia nie może równać się w boju z brutalną efektywnością Gladiatora, czy ślepo rzucać się do walki w zwarciu, Serafia może osłabić szeregi przy pomocy Magii Niebios, a potem zniszczyć pozostałych wrogów w walce wręcz.
Walczy lekkimi i średnimi brońmi i, jeżeli to konieczne, z dużym wsparciem technologicznym.
B7ee13586f357f54ef7e5b17cf86bb17
Serafia jest w stanie nosić ciężkie i technologiczne zbroje, zachowując przy tym swoją szybkość i elegancję.

Czym byłby anioł bez skrzydeł? Najbardziej imponującą cechą Serafii są jej skrzydła, które służą jej jako śmiercionośna broń, ale także jako ochronna zbroja.

WystępowanieEdytuj

Serafią można grać we wszystkich częściach Sacred.

GaleriaEdytuj