FANDOM

Sacred torpight

Serafia - to postać grywalana w grze Sacred. Jest jedną z dwóch postaci występujących w demo.

CharakterystykaEdytuj

Serafia
Serafie są uważane za potomkinie mistycznych aniołów, które walczyły u boku bóstw w Wojnie Bogów,w dalekiej antycznej przeszłości. Przez całe tysiąclecia te starożytne stworzenia zachowały swą szlachetną postać tak samo rygorystycznie, jak od zawsze interpretowały starożytne prawa.

Od czasów starożytnych Serafie trenują się w tradycyjnych sztukach walki. Uczennice pobierają nauki walki na przemian z nauką magii niebios, właściwej Serafiom. Używając potężnych, choć lekkich broni, specjalnie przystosowanych do ich charakterystycznego stylu walki, anielskie Serafie rzucają się bez wahania do starć ze złem, wykorzystując cały wachlarz licznych potężnych technik walki.

Serafie są potomkami rasy mitycznych aniołów. Legendy, mówiące o czasach ich istnienia, sięgają wieków na długo przed osiedleniem się w Ankarii ludzi i elfów. Serafie czerpią moc z niebiańskiej magii, walczą z gracją i dysponują potężnymi umiejętnościami bojowymi.

Serafia nie może równać się w boju z brutalną efektywnością Gladiatora, czy ślepo rzucać się do walki w zwarciu, Serafia może osłabić szeregi przy pomocy Magii Niebios, a potem zniszczyć pozostałych wrogów w walce wręcz.

EkwipunekEdytuj

Ekwipunek serafia
  • Naramienniki
  • Zbroja
  • Skrzydłoostrza
  • Rękawice/Karwasze
  • Buty
  • Pas
  • Amulet
  • 2 Pierścienie
  • Hełm