FANDOM

Książe Valor
Ksi val
Występowanie Sacred
Sacred: Podziemia (jako duch)
Rasa Człowiek
Miejsce zamieszkania Różne miejsca zamieszkania
Zawód Książe
Sacred torpight Sacpodtorpight

Książe Valor -  jeden z głównych bohaterów  Sacred i Sacred: Podziemia. To syn Arnuma dziesiątego z dynastii Arnuma pierwszego.

SacredEdytuj

Jest księciem i następcą tronu Ankarii. W Urkenburgu zbiera wojska typu m. in.Valoriański żołnierz, Wierny Rycerz. Bitwa z orkami na pustyni bez wojsk Szaruki DeModreya kończy się przegraną ludzi. Tam umiera sierżant Trevill. Valor przeżył walkę i ukrył się za sprawą paktu ze złodziejami w kanałach Braverock. Jest zakochany w Baronowej Villy i rozkazuje Głównemu Bohaterowi przyprowadzić ją z aresztu  Mascarell do Fortu Tyr- Fasul. Po zebraniu Żywiołów Ankarii i zabiciu Demona Sakkary Główny Bohater wraz z księciem Valorem, Villą i Sharefą prowadzi rewolucję w Braverock. Razem zabijają  DeMordreya i jego sympatyków.Jednak pod koniec walki Sharefa okazuję się być złym czarnoksiężnikiem Shadarem i zabija Valora na naszych oczach.

Sacred: PodziemiaEdytuj

Po teleportowaniu do Krasnoludzkich Ruin i pokonaniu kilku sług Andukara objawia się Głównemu Bohaterowi duch Valora. Prosi o uratowanie Vilii. Kilka razy w trakcie gry nakierowuje gracza. W filmiku końcowym zabiera ducha Villy i lecą razem w górę.