FANDOM

Gwardia Książęca
ShadowGuard
Typ: Normalny wróg/Mag
Kategoria: Demony
Siła: Średnia
Występowanie: Całe Menelgond (poza N'Augali)
Status: Żyją
Gwardia Książęca (ang. Shadow Guards, Gwardia Cienia) - przeciwnicy występujący w całym Menelgond, trzon armii Andukara.

Opis w grzeEdytuj

"Nagayowie to gwardia przyboczna Książąt Demonów. Podobnie jak ich władcy, posłuszni są Andukarowi i wykonają każdy otrzymany rozkaz. Wywodzą się z Ciemności i przypuszcza się, że powstali na skutek okropnych magicznych eksperymentów Książąt Demonów na rodach insektów."

CharakterystykaEdytuj

Gwardziści przypominają garbate insektoidalne istoty odziane w zbroję, zależnie od wariantu posiadają jedną lub dwie pary oczu, a także inny kształt "grzebienia" na plecach lub całkowity jego brak. Posługują się bronią jednoręczną lub własną siłą fizyczną. Unieruchamiają podobnie jak Magowie z Ankarii.

Gwardia Książęca występuje praktycznie wszędzie - w Wonnym Lesie na jego początku oraz później w pobliżu Obozu Ceririego, w Lesie Driad blisko jaskiń, na Pieczarkowym Pagórku w kopalni Sskraka, na Wyspach Piratów w podziemiu na Wyspie Wulkanów. Najwięcej Gwardzistów znajduje się w Dolinie Łez.

WariantyEdytuj

Zdjęcie Opis
IronShadowGuard Żelazny Strażnik Cienia (ang. Iron Shadow Guard) - spotykani tylko w Lesie Driad.

CiekawostkiEdytuj

  • Gwardziści po użyciu Umiejętności "Rozbrajanie" mogą upuścić swoją broń, jest ona zbugowana i nie wyświetla się prawidłowo, lewitując przed graczem i nie zadając obrażeń, nie ma też nazwy.