Sacred Wiki
Advertisement
Glorb
Hrón.jpg
Glorb.
Typ: Normalny wróg.
Kategoria: Potwory.
Siła: Mała.
Występowanie: Krasnoludzkie Ruiny.
Status: Żyją.

Glorb - rasa przeciwników występująca w Sacred: PodziemiaLareniar zleca nam misję zabicia go i uzyskania z niego mięsa.

Opis w grze[]

"Glorby to przemienione za sprawą magii świnie. Ich mutacje mogą mieć naturę fizyczną oraz duchową. Ich zniekształcone ciała pokrywają wrzody, a głowę przyzdabiają rogi. Są też dość agresywne i bardziej zaczepne niż ich udomowieni krewni. Glorby są wprawdzie trudnymi, ale prostodusznymi przeciwnikami."

Charakterystyka[]

Brązowy Glorb.

Glorby to bardzo słabi przeciwnicy, pełniący rolę mięsa armatniego. Zaszkodzić graczowi mogą dopiero gdy zbierze się ich naprawdę dużo. Ich naturalnymi drapieżnikami są Łowcy Glorbów - Łowcy Glorbów zadają Glorbom największe obrażenia w grze z jakichkolwiek NPC, w granicach kilku milionów punktów obrażeń. Dodatkowo każdy Glorb po śmierci z rąk Łowcy rozpada się na kawałki i nie upuszcza żadnego przedmiotu.

Stworzenia te istnieją w dwóch typach - normalnej oraz drugiej nieznacznie silniejszej, znanej jako Brązowy Glorb, różniących się teksturą. Hadukowie zdają się bardzo lubić ich mięso. Glorby zdaja się posiadać problemy natury motorycznej ze względu na swoje małe ręce, uderzając gracza w wyjątkowo niezdarny sposób.

Unikatowi Przeciwnicy[]

Zdjęcie Opis
Antarius.jpg Antarius - jeden z Bohaterów których można pokonać w Hero Cave, podobnie jak reszta wrogów obecnych w Hero Cave jest wyjątkowo trudny w pokonaniu. Przed patchem 2.28 nosił imię "ZigFive".

Ciekawostki[]

  • Gracz może zdobyć więcej niż wymaganą ilość Mięsa Glorba, choć nie ma to wpływu na rezultat zadania.
Advertisement