FANDOM

Druidzi Driad
DryadDruid
Typ: Normalny wróg/Mag
Kategoria: Brak
Siła: Duża
Występowanie: Las Driad
Status: Żyją
Druidzi Driad (ang. Dryad Druids) - przeciwnicy występujący jedynie w Lesie Driad.

Opis w grzeEdytuj

"Druidzi posiadają wiele zdolności magicznych. Oczywiście Driady wykorzystują tylko niektóre rodzaje Magii, a mianowicie Magię Natury oraz częściowo Magię Żywiołów. Potrafią posługiwać się Wodą i Wiatrem, jednak nie radzą sobie z Ogniem. Poza tym Druidzi są w stanie wywoływać Błędne Ognie, które następnie posyłają w bój."

CharakterystykaEdytuj

Druidzi Driad to niebezpieczni przeciwnicy pomimo bardzo małej ilości życia, w grupie są w stanie zlikwidować nawet wysokopoziomową postać. Unieruchamiają podobnie jak Magowie z Ankarii, a także używają czaru Trujące Pnącza na dużym obszarze, który jest w stanie wyssać życie z gracza w bardzo szybkim tempie.

Walczą z Gwardią Książęcą, powodując walki między nimi gracz może pozbyć się łatwo i druidów, i Nagayów.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Polowanie na Druidów - zadanie które większość graczy uważa za trudne głównie ze względu na rzadkie rozmieszczenie Druidów, na szczęście można (a nawet jest to wskazane) je wykonać wchodząc do jaskini gdzie jest ich znacznie więcej niż na "powierzchni".

CiekawostkiEdytuj