FANDOM

Sacred torpight

Bellevue(Błogostan)- to pierwsza osada, którą spotykamy w grze Sacred (nie licząc demonicznej wiedźmy).

Położenie geograficzneEdytuj

Znajduje się na południu królestwa w centrum Ankarii. Jest dobrze chronione lasami z górami na wschodzie i południu. Naturalne granice rzeki tworzą z Silver Creek na zachodzie i Hedgenton na północy.

Życie mieszkańców i gospodarkaEdytuj

Dwie stare osady: Bellevue i Silver Creek mają licznych chłopów hodujących zwierzęta i uprawiających pola. Samo Bellevue i jego przyroda jest dla licznych kupców ostoją spokoju, w której warto zamieszkać. Miasto posiada Teleport, arenę, klasztor, starą posiadłość i dwa cmentarze. Można spotkać kilku kupców: w garnizonie, koło areny, w sklepiku po drodze do klasztoru i w karczmie centralnej wsi. kowal ma kuźnię na południe od karczmy, jednak z jego usług można skorzystać po wykonaniu zadania "Gdzie jest kowal?".

PrzeciwnicyEdytuj

Na południu zatrzymała się grupka mrocznych elfów z wargami, w okolicach jeziora i rzeki na północy grasują bandyci i wiedźma.

Na wschodzie żyje wiele wilków z ich przywódcą. We wschodniej i zachodniej jaskini zebrali się dezerterzy i źli magowie więżący Serafię i siostrę z klasztoru.

W zachodnich terenach zalęgły się gobliny.

MisjeEdytuj

Misje występujące w Bellevue.

Poznani mieszkańcy (NPC)Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  •  Żeby opucić Bellevue, musisz najpierw odnaleźć komendanta Romatę. Strażnik mostu nie przepuści bohatera wcześniej.
  • Na jeziorze leży wyspa startowa dla gry multiplayer. posiada Teleport do innych głównych portali Ankarii, mistrza run, kowala i kupca
  • Na wyspę startową i za rzekę można się dostać grając Magiem Bitewnym(przeniesienie), Demoniczną Wiedźmą(Podniebny demon) i Gladiatorem(Ciężki skok)

Bellevue gdzie

kliknij aby powiększyć Bellevue na mapie