FANDOM

Baronowa Vilya- postać z Sacred i Sacred Podziemia. Spadkobierczyni Baronii Mascarel i ukochana księcia Valora. Liczne szlachcianki uwarzają ją za wzór do naśladowania. Lubi polować na zwierzęta.

SacredEdytuj

Baron DeMordrey nałożył na Vilyę areszt w posiadłości Mascarel, by wkrótce po śmierci Valora w czsie bitwy na pustyni móc ożenić się z nią. Jednak książe żyje i prosi Głównego Bohatera o przyprowadzenie Vilii z baronii do Fortu Tyr-Fasul, co następnie czyni. W późniejszym etapie Vilya bierze udział z graczem, Valorem i Sharefą w decydującej walce o tron Ankarii w Braverock. Choć DeMordrey zostaje zabity, Sharefa okazuje się mrocznym czarnoksiężnikiem Shaddarem, który zadaje śmiertelny cios Valorowi. Vilia pozostaje do końca gry w stolicy i rozpacza po stracie.

Sacred PodziemiaEdytuj

Miewa w nocy sny o Valorze, które zmieniają się w koszmary z diabelskimi hordami i ich przywódcy w kapturze. W Kużni Przodków Vilia została porwana przez potężnego Subkara Ssraka. Główny bohater rusza za demonem do portalu, a jego nie widaćna miejscu. Po długiej wędrówce dociera do potwora i zabija go. Baronową uwalnia z niewoli i może zdecydować, czy ma mu towarzyszyć. Vilya w pewnym momencie znika. Trop prowadzi do Twierdzy Obłędu. Tam okazuje się, że Vilya zawarła pakt z Andukarem. By móc znwu ujrzeć ukochanego, miała przyciągnąć gracza do twierdzy. W trakcie walki między graczem a Andukarem Vilya umiera,. Po przegranej demona następują wstrząsy. Wtedy duch Valora pojawia się i z duszą Vilyi unoszą się ku górze.